قتل مرد بدرفتار در یک قدمی زن و بچه اش / سمیرا نمی دانست! + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اواخر آذر ماه امسال بود که زن جوانی به نام سمیرا با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از ناپدید شدن شوهرش خبر داد و ادعا کرد به هرجا که احتمال می داد همسرش رفته باشد سرکشی کرده اما هیچ سرنخی از او به دست نیاورده است.

زن جوان به بازپرس جنایی گفت: سالها قبل با همسرم ازدواج کردم و صاحب یک فرزند شدیم اما از چندی قبل به خاطر مسائل خانوادگی دچار اختلاف شده و درگیری هایمان شروع شد.

وی افزود: 2 روز قبل در خانه بودیم و باردیگر با هم جر و بحث کردیم و همسرم مرا به شدت کتک زد و پس از آن به من گفت که چند روز به خانه پدرم بروم و خودش نیز به خانه پدری اش می رود تا با گذشت زمان مشکلاتمان را حل کنیم و به دوباره به خانه بازگردیم اما فردای آن روز متوجه شدم همسرم به خانه پدرش نرفته و هر چه به موبایلش زنگ زدم گوشی اش خاموش است و به خانه بازگشتم اما هیچ ردی از همسرم نبود.

تنبیه برادر زن برای داماد

تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس پرونده آغاز شد اما هیچ ردی از مرد 35 ساله که یک مکانیک بود به دست نیامد و این در حالی بود که بازپرس پرونده به اظهارات زن جوان مشکوک بود و رفتارهای زن جوان در روز اعلام ناپدید شدن همسرش نشان از آن داشت که او بخشی از واقعیت ماجرا را بازگو نکرده است.

زن جوان بار دیگر همراه مادرش به دادسرای امور جنایی تهران احضار شد و در تحقیقات تکمیلی زن جوان ادعا کرد آخرین بار برادرم در خانه ما میهمان بود که بین من و شوهرم بحث بالا گرفت و برادرم که در حال کشیدن قلیان بود با دیدن این صحنه ناراحت شد و من و فرزندم را به داخل اتاق کشاند و در را قفل کرد و وقتی به او گفتم چه تصمیمی داری برادرم گفت که می خواهد شوهرم را تنبیه کند تا دیگر دست از این رفتارهایش بردارد بعد از آن شوهرم از خانه خارج شد و دیگر نمی دانم شوهر به کجا رفته است.

قتل داماد با روسری

همین کافی بود تا بازپرس پرونده دستور بازداشت جوان 24 ساله که سعید نام دارد را صادر کرد و پسر جوان پس از دستگیری ادعا کرد که آخرین بار وقتی دیدیم دامادمان با خواهرم بد رفتاری می کند عصبانی شدم و او را کنار کشیدم و تهدیدش کردم که دست از این رفتارهایش بردارد و دیگر از او اطلاعی ندارم.

بازپرس جنایی با توجه به اظهارات سعید دستور داد تا او برای تحقیقات در اختیار پلیس قرار گیرد تا اینکه سعید صبح روز سه شنبه 9 دی ماه پسر جوان سکوت را شکست و به قتل دامادشان اعتراف کرد.

سعید در اعترافاتش گفت: از چندی قبل متوجه اختلافات خواهرم و دامادمان شده بودم و خواهرم در خصوص اختلافاتشان با من صحبت کرده بود و شنیده بودم که دامادمان دست بزن دارد و خواهرم را کتک می زند به همین خاطر از او کینه به دل گرفتم.

وی افزود: شب حادثه در خانه خواهرم میهمان بودم که بار دیگر خواهرم و شوهرش با هم درگیر شده و دامادمان حرف های نامربوطی زد که عصبانی شدم که از خواهرم خواستم به اتاق خواب برود تا من با شوهرش صحبت کنم، وقتی خواهرم و فرزندش به اتاق خواب رفتند در را به رویشان قفل کردم و در حالیکه با دامادمان قلیان می کشیدیم و صحبت می کردیم به دنبال یک فرصت مناسب بودم.

پسر جوان ادامه داد: در یک لحظه دامادمان به سمت آشپزخانه رفت که از پشت به سمت او رفتم و با روسری او را خفه کردم و سپس جسد را داخل یک ملحفه بسته بندی کرده و داخل صندوق عقب خودرویم گذاشتم و جسد دامادمان را به منطقه رباط کریم برده و جسد را در میان نخاله های ساختمانی رها کردم.

سعید گفت: خواهرم از این ماجرا اطلاعی ندارد و پس از ماجرای قتل به خواهرم گفتم با دامادمان صحبت کردم و تهدیدش کردم اگرم بار دیگر بی تو بی احترامی کند حسابش را برسم.

بدین ترتیب سعید با نشان دادن محل رها کردن جسد در نخاله های ساختمانی منطقه رباط کریم تیمی از ماموران به آنجا رفته و جسد مرد جوان را کشف کردند.

بنا بر این گزارش، سعید برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 646127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟