قتل یک شیطان در فرحزاد / قاتل با شلیک گلوله پلیس تسلیم شد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری تهران در خصوص جزئیات این قتل گفت: حسب گزارش بیمارستان مدرس مبنی بر قتل مرد جوانی که هدف ضربات چاقو قرار گرفته تیمی از ماموران تجسس کلانتری 163ولنجک برای تحقیق به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی های مقدماتی اطلاع پیدا کردند که مرد جوان از ناحیه ریه هدف ضربه چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است که با دستور مقام قضایی تحقیقات پلیسی برای ردیابی عاملان این جنایت آغاز شد.

قتل مرد مواد فروش در فرحزاد

سرهنگ موقوفه ای اظهار داشت: تحقیقات ماموران نشان از آن داشت که مقتول یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه فرحزاد است و امروز در ساعت 5 صبح بین او و یک مرد دیگر که مصرف کننده مواد مخدر است درگیری صورت گرفته و مقتول همراه چند تن از دوستانش بخاطر اختلاف بر سر مواد مخدر به پاتوق قاتل رفته و در این درگیری احمد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران در اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی قاتل که مردی 40 ساله و سابقه دار است شدند و با توجه به آدرسی که از خانه او در سوابقش ارائه شده بود ماموران با نیابت قضایی به شهرستان ملارد رفته اما قاتل در خانه نبود و خانواده اش اعلام کردند که پسرشان را به خاطر اعتیادش از خانه ترد کردند و دیگر اطلاعی از او ندارند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: تیم های عملیاتی سرکلانتری یکم و تیمی از ماموران کلانتری 163 ولنجک به فرماندهی سرهنگ علی قاسمی رییس کلانتری ولنجک جستجوهای خود را در منطقه فرحزاد و در پاتوق هایی که احتمال می دادند قاتل در آنجا پنهان شده باشد را آغاز کردند.

بازداشت با تیرهوایی پلیس

سرهنگ موقوفه ای گفت: پس از چند ساعت عملیات جستجو ماموران موفق شدند قاتل را در یکی از پاتوق هایش شناسایی و آنجا را تحت محاصره در آوردند که در ادامه متهم و همدستش که در زمان درگیری مرگبار حضور داشت برابر پلیس مقاومت کردند که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و قاتل و همدستش را دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی کشف و در تحقیقات مشخص شد قاتل وسایل سرقتی را در ازای خرید مواد مخدر به فروشندگان مواد مخدر می دهد و در بررسی های بیشتر چاقویی که قاتل با آن دست به قتل احمد زده بود نیز کشف شد.

وی در خصوص انگیزه قاتل در این درگیری مرگبار گفت: مقتول که از فروشندگان مواد مخدر است مدتی قبل مقداری مواد مخدر از او سرقت شده بود که دوستانش اعلام کردند که قاتل این مواد را از او سرقت کرده و صبح امروز مقتول همراه دوستانش با قمه و چوب به سراغ قاتل رفته و در این درگیری مرگبار احمد به قتل رسیده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 646023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟