این 5 مرد خانه های شرق تهران را خالی می کردند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: از مهر ماه سال جاری چند فقره سرقت مشابه در محدوده پایگاه ششم پلیس آگاهی اتفاق افتاد که در بررسی های اولیه مشخص شد که سرقت ها توسط تعدادی افراد حرفه ای با همکاری یکدیگر به وقوع پیوسته است.

شناسایی سارقان حرفه ای

وی عنوان کرد: در بررسی های محلی مشخص شد که سارقان 5 تن بوده و چهره تعدادی از سارقان نیز در صحنه های سرقت شناسایی شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه 4 تن از سارقان در تهران و یک نفر از آنان در کرج شناسایی شد، ابراز داشت: در 5 عملیات مستقل و منسجم با هماهنگی های قضائی هر 5 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان ها تعدادی اموال مسروقه کشف و متهمان به ناچار به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

سرقت در شرق تهران

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بررسی های پلیسی به 15 فقره سرقت در 3 ماه اخیر معترف شدند، تصریح کرد: متهمان اظهار داشتند، سرقت ها در محله های نیروی هوایی، بلوار ابوذر و خیابان نبرد با همراهی و همدستی یکدیگر انجام داده و بیش از 10 میلیارد ریال از منازل شهروندان سرقت شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 645254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟