این مرد تهرانی کجاست؟ / خودرویش روی پل پارک ارم پیدا شد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 23.99M | مدت زمان ویدیو: 00:03:38

گمشده / "من مادرم، چشم انتظارم تا شاید نشانی از "عباسم" پیدا شود، نگاهم به در خانه است که هر لحظه پسرم زنگ آن را به صدا در بیاورد.
نزدیک به 3 سال است که از پسرم بی خبرم، قسمتان می دهم به دستان بریده حضرت عباس (ع) اگر نشانی از "عباسم" دارید به من خبر دهید"  این ها صحبت های مادری است که 31 ماه است چشم انتظار پسرش است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش خبرنگار عاطفه های گمشده رکنا، عباس پیر جهان متولد 25 شهریور 1362 در تهران است، او متاهل و دارای 2 فرزند است . "عباس" در تاریخ 21 اردیبهشت 1397 در یک شب بارانی از "شهرک جهان نما" واقع در تهران به همراه 2 فرزند و همسرش به قصد منزل پدری همسرش در اکباتان  با خودرو شخصی حرکت کرده است و خانواده خود را بعد از پیاده کردن از ماشین به سمت چیتگر  (منزل پدری خودش ) حرکت کرد.

خارج شدن گوشی همراه از دسترس "عباس"

مادر "عباس" اظهار داشت: عروسم نزدیک های ساعت 8 با من تماس گرفت و سوال کرد که عباس به خانه ما رسیده است؟
نگران شدم، ساعت 8 و بیست دقیقه با گوشی همراه پسرم تماس گرفتم ولی تلفن همراه او از دسترس خارج شده بود.

آن شب تا صبح خوابم نبرد، بعد از چند روز بی خبری از پسرم، به کلانتری مراجعه کردیم و برای پیداشدن گمشده خود از پلیس کمک خواستیم.

تشکیل پرونده در آگاهی جنت آباد و اعلام مفقودی

با شکایت خانواده "عباس" پرونده ای در خصوص مفقودی درآگاهی جنت آباد تشکیل شد و تیمی از ماموران پلیس ماموریت پیدا کردند تا رد پایی از مرد گمشده پیدا کنند.

مادر "عباس" گفت: شب ها خواب نداشتم، روزها چشمم به در خانه بود تا شاید پسرم بیاید، حدود 3 روز بعد از گمشدن "عباس" ماشین او که پراید دودی رنگ بود، روی پل پارک ارم به سمت تهران در کنار اتوبان در حالی که بدون باتری رها شده بود، پیدا شد.

 اما این پایان ماجرا نبود، در قدم بعدی پلیس تحقیقات خود را با بررسی پیام های تلفن همراه "عباس" آغاز کرد.

مادر عباس در این باره اظهار داشت: از پلیس بعد از چک کردن پیام های تلفن همراهش شنیدیم که "عباس" با همسرش مشاجره داشته است و بعد از بحث و گفت و گو به سمت خانه ما حرکت کرده است.

رصد شدن دوربین های مداربسته برای یافتن گمشده

در ادامه دوربین های محل زندگی او توسط پلیس چک شد ولی چیزی مشاهده نشد. بعد از مدتی  پرونده به آگاهی شاپور شعبه 11 منتقل شد و تحقیقات پلیس در خصوص گمشدن عباس همچنان ادامه دارد.

کسانی که از سرگذشت "عباس پیر جهان" اطلاع دارند با شماره 23051456-021 تماس بگیرند.
برای کمک به این خانواده لینک خبر را برای دوستان خود ارسال کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟