این قاتل را می شناسید / او در صحنه سرقت آدم کشت + عکس چهره باز
حجم ویدیو: 5.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

 راننده فراری تصادف رجایی شهر کرج دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن یک به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بود،کارآگاهان پلیس فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کردند.
نادربیگی گفت: در بررسی صحنه جرم محرز شد راننده این خودرو صبح 1 دی 1399 پس از سرقت خودرو از یک خانم در تهران، آن را به کرج منتقل کرده و مالک خودرو بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین رجائی شهر کرج مشاهده می کند و از دیگر شهروندان برای آزادی خودرو اش کمک می خواهد.
وی افزود: راننده به محض رویارویی با این صحنه خلاف جهت خیابان، متواری و پس از برخورد چند با چند خودروی دیگر با آقایی 43 ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می کند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده اما پس از آن که به کما رفتن این فرد فوت می کند.
وی افزود: با تلاش و اقدامات شبانه روزی کارآگاهان، متهم پرونده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز و با شلیک تیر هوائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص سایر جرایم ارتکابی متهم ادامه دارد.

اوافزود: با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳ کرج، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم در رسانه‌های جمعی صادر شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟