بازداشت دزد نامرئی خانه های خالی مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سردسته باند سرقت در هسته مرکزی این شهر خبر داد.
به گزارش رکنا،  سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت از یک سوئیت‌آپارتمان در محدوده میدان شهید نواب صفوی (پنجراه) مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تحقیقات پرونده در دستور کار کلانتری 42 قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی مشهد بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری شهید نواب در بررسی‌های اولیه خود با سرجمع کردن سرنخ‌ها و مستندات تصویری موفق به شناسایی یکی از متهمان این پرونده شدند. ضابطان قضایی در مرحله دیگر تحقیقات خود مخفیگاه این فرد را ردزنی کردند و به سراغ این سارق حرفه‌ای رفتند.

دستبرد سریالی به سوئیت‌آپارتمان پلمب در مشهد

سرهنگ صارمی ادامه داد: مأموران دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی پس از شناسایی مخفیگاه متهم در اقدامی غافل‌گیرانه و با مجوز قضایی وارد محل شدند و قبل از اینکه فرد مورد نظر موفق به فرار شود، او را دستگیر کردند.
رئیس پلیس شهر مشهد به کشفیات مأموران از مخفیگاه متهم اشاره کرد و گفت: مأموران ما در کلانتری 42 مشهد در بازرسی از محل یک دستگاه ال‌سی‌دی متعلق به سوئیت‌آپارتمان مورد نظر به همراه یک دستگاه آنتن ماهواره، دریل برقی، شوکر، موتور یخچال و لوازم و شیر آلات مسروقه را کشف کردند. متهم ابتدا حاضر به همکاری با مأموران نبود اما پس از رویارویی با مستندات پرونده به جرمش اعتراف کرد. این سارق حرفه‌ای در اظهارات اولیه خود معترف شد که در چند مرحله با 2 نفر از همدستانش اقدام به سرقت از این سوئیت‌آپارتمان کرده است.
به گفته سرهنگ صارمی ملک سرقت شده پیش‌تر به دلیل تخلفات پلمب شده بود که مالک آن در اظهارات خود مدعی شد سارقان تاکنون 7 دستگاه ال‌سی‌دی، 9 سماور برقی، 2 دستگاه پمپ آب، 24 عدد شیرآلات و دستگیره و قفل درهای سوئیت‌آپارتمانش را با خود برده‌اند.
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهم این پرونده پس از تکمیل تحقیقات اولیه به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد منتقل شد و پیگیری‌های پلیسی برای به دام انداختن 2 همدست دیگر او و کشف دیگر جرائم احتمالی آن‌ها ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟