پشت پرده تیراندازی در نظرآباد / اشرار مخوف دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از پارک‌های نظرآباد بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از حضور در پارک مطلع شدند که عاملان اصلی درگیری که از افراد سابقه دار و اوباش هستند به شهرستان ساوجبلاغ متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل و با دریافت نیابت قضایی به شهرستان ساوجبلاغ اعزام و با شدند و انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه ۲ نفر از متهمان را شناسایی و در یک عملیات منسجم نامبردگان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد یک قبضه سلاح کمری به همراه یک تیغه خشاب و تعداد ۶ تیر جنگی را کشف کردند.

او با بیان این که متهمان دستگیر شده دارای سابقه شرارت هستند، افزود: این افراد با ایجاد نزاع دسته جمعی و با قدرت نمایی و عربده کشی باعث سلب آسایش اهالی منطقه نظرآباد شده بودند که با حضور به موقع ماموران دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس امنیت عمومی نظرآباد قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟