راز مرگ مرد خرم آبادی در داخل کانال کولر + فیلم حادثه
حجم ویدیو: 2.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

جنازه مرد 40 ساله در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در خرم آباد کشف شد.
به گزارش خبرنگار رکنا، صبح روز گذشته ساکنان خیابان انقلاب خرم آباد با کشف جنازه یک مرد 40 ساله در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در شوک فرو رفتند. ماجرای کشف جسد این مرد 40 ساله به سازمان آتش نشانی اعلام شد و نیروهای امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
مهرداد فلاح رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خرم آباد در گفتگو با خبرنگار رکنا در خصوص حادثه کشف جسد مرد 40 ساله گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد 40 ساله به دلایل نامشخصی در کانال کولر این مغازه گرفتار شده و چون کسی نتوانسته است وی را نجات دهد جان خود را از دست داده است.

کشف جنازه مرد 40 ساله خرم آبادی در کانال کولر 

وی علت مرگ این مرد 40 ساله را خفگی در کانال کولر اعلام کرد و گفت: بعد از اینکه صاحب مغازه متوجه می شود که یک مرد حدودا 40 ساله در کانال کولر مغازه اش جان باخته است نیروهای امدادی و آتش نشانی را مطلع می کند و اکنون با هماهنگی پلیس آگاهی و برای بررسی تحقیقات بیشتر جسد این مرد 40 ساله به پزشکی قانونی منتقل شده است.

فلاح در ادامه بیان کرد: طبق نظرات پزشکی قانونی این مرد 40 ساله حدودا ساعت 20: 6 دقیقه صبح روز گذشته وارد کانال کولر مغازه آرایشی و بهداشتی شده و ساعت 30: 7 دقیقه صبح جان خود را از دست داده است و چون هوا برای تنفس در کانال کولر کافی نبوده است این مرد 40 ساله بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟