درخواست یک قاتل قبل از اعدام / او زن می خواهد ! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، قاتل سریالی در ژاپن که 9 زن و دختر را در توئیتر دعوت به خودکشی و مرگ کرده بود با حکم دادگاه به اعدام محکوم شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

متهم که از سال 2017 با قربانیانش در توئیتر آشنا شده بود 9 زن و دختر را به خانه اش کشاند و آن ها را به قتل رساند و بدنشان را تکه تکه کرد و پلیس در خانه این قاتل توئیتری 240 قطعه استخوان که متعلق به انسان بود پیدا کرد.

حکم اعدام در انتظار قاتل سریالی 9 زن و دختر

مجرم که در بازجویی ها به قتل اعتراف کرده بود گفت قربانیانش را که به فکر خودکشی بودند به خانه اش کشانده و پس از ضربات چاقو بدنشان را تکه تکه کرده و در یخدان و جعبه ابزار نگه داری می کرد.

وکلای متهم که با حکم اعدام او مخالف بودند استدلال کردند که مجازات او باید کاهش یابد چرا که قربانیان او قصد خودکشی داشتند و به کشته شدن رضایت دادند.

خواسته عجیب یک قاتل قبل از اعدام

حال مجرم که به اعدام رضایت داده از قاضی پرونده خواسته تا مدتی این اعدام به تعویق بیافتد تا او بتواند با دختر مورد علاقه اش ازدواج کند.

وی طی درخواستی که از قاضی کرده بود مدعی شد که خواستار این است که تا قبل از اعدام و تا زمانی که زنده است شریک زندگی داشته باشد به همین خاطر تا قبل از اجرای حکم می خواهد زندگی مشترک تشکیل دهد و با دختر مورد علاقه اش ازدواج کند.

گفتنی است هنوز مشخص نیست که با این درخواست وی از سوی دادگاه موافقت شده یا خیر.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟