سگ ها در مرگ پسربچه آبادانی بی گناه بودند / قاتل شناسایی شد + عکس

علت مرگ پسر بچه آبادانی از ترس سگ ها نبود.پسر بچه 10 ساله که در روستای تنگه یک آبادان به داخل کانال نهر افتاد به کام مرگ فرو رفته بود به قتل رسیده است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

پسر بچه 10 ساله ای به نام محمد اهل روستای تنگه یک آبادان که جسدش به داخل کانال نهر پیداشده بود توسط پسر 14 ساله به قتل رسیده است قاتل توسط پلیس دستگیر وبه کانون اصلاح تربیت اهواز انتقال یافته است.
ابتدا برخی از اهالی روستا به خبرنگار رکنا اعلام کرده بودند که محمد برای گرفتن یک کبوتر به خانه یکی از دوستانش که 14سال دارد رفته بود که داخل کانال آب سقوط  کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
یکی از اهالی منطقه تنگه یک آبادان به خبرنگار رکنا گفت: روز شنبه 22 آذر ماه محمد 10 ساله را دیدم که چند سگ به دنبالش افتاده بودند و او در حال فرار بود و فکر می کنم محمد در زمان فرار به داخل کانال افتاده باشد.
 در این خصوص یک منبع آگاه اظهار داشت باتوجه به مرگ مشکوک کودک 10ساله اهل روستای تنگه تحقیقات پلیسی بلافاصله دردستو کار مأمورین پاسگاه ابوشانک قرار گرفت که دراین رابطه مأمورین به دوست محمد که14سال دارد مشکوک شده ودر ساعت 2 صبح23 آذر ماه وی را دستگیر و به پاسگاه دلالت دادند.

در تحقیقات فنی پسر نوجوان به قتل دوستش اعتراف کرد وی گفت به دلایلی با یکدیگر بحث مان شد و با هم درگیر شدیم ابتدا او را خفه کردم و سپس درکانال آب انداختم و به خانه بازگشتم و به کسی چیزی نگفتم.
بنا بر این گزارش، جسد پسر 10 ساله برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن علت این قتل ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

(علی رنجکش)

 

کدخبر: 641080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟