درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در بم

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مواد مخدر بم با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران از ورود یک محموله مواد مخدر به شهر بم مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس، پس از ردگیری دقیق تردد قاچاقچیان، ابتدا در یکی از معابر این شهر به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور توقف آن صادر شد که راننده با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: با تلاش و هوشیاری ماموران، طی تعقیب و مراقبت و با شلیک پلیس، در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۳ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

سردار ناظری گفت: در ادامه، ماموران از وجود مقادیر دیگری مواد مخدر، در منزلی در حاشیه شهر مطلع شدند و به محل مورد نظر عزیمت کردند.

او افزود: یک نفر از قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت آن‌ها شلیک کرد که در نهایت با تلاش ستودنی جان بر کفان پلیس، متهم دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه جنگی و مقادیری مهمات کشف شد.

سردار ناظری با اشاره اینکه در بازرسی ازاین منزل نیز ۱۶۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این عملیات یکی از بسیجیان حاضر در صحنه که با پلیس همکاری می‌کرد، مجروح شد که خوشبختانه با حضور تیم پزشکی حال عمومی وی مساعد است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۲۷۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در این عملیات تاکید کرد: پلیس به قاچاقچیان مواد مخدر اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش کشور عزیزمان را بر هم بزنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟