برادرکشی فجیع در پاسارگاد / دفن جنازه در سالن پذیرایی خانه

فردی که  جسد برادر خود را بعد از قتل  زیر سالن پذیرایی خانه دفن کرده بود محل جسد برادر را فاش و به قتل اعتراف کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به قتل مردی 40 ساله به دست برادرش و دستگیری قاتل در شهرستان "پاسارگاد"، گفت: جسد مقتول زیر سالن پذیرایی منزل کشف شد.
سرهنگ "کاووس محمدی" بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره قتل در شهرک "خلیلیه" شهرستان پاسارگاد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
معاون اجتماعی پلیس فارس، تصریح کرد: ماموران انتظامی "پاسارگاد" پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد متوفی، مطلع شدند قاتل 32 ساله پس از درگیری در خانه، برادر 40 ساله خود را با جسم سخت به قتل رسانده و جسد وی را زیر سالن پذیرایی منزل دفن کرده است.
سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه ماموران در همان لحظات اولیه با ترفندهای خاص پلیسی موفق شدند قاتل را دستگیر کنند، عنوان داشت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.
این مقام انتظامی با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای، خاطر نشان کرد: خانواده‌ها مشکلات خانوادگی خود را قبل از منجر شدن به خشونت با میانجیگری و یا ارجاع به مرکز مشاوره و متخصصین امر، حل و فصل کنند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در جامعه نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟