دزدان تهرانی همیشه کوله داشتند / شلیک پلیس دقیق بود + عکس

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ ضرغام آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران به رکنا گفت: عصر چهارشنبه 26 آذر ماه سرهنگ ابراهیم قاضی پور رییس کلانتری 137 نصر همراه 2 مامور دیگر در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به 3 مرد در نزدیکی پارک کوروش مشکوک شدند.

سرهنگ ضرغام آذین

وی افزود: رییس کلانتری 137 نصر برای بررسی 3 مرد جوان که کوله پشتی همراه داشتند دستور داد تا خودرو به سمت مردان مرموز برود و در بعد از توقف خودرو، سرهنگ قاضی پور و 2 مامور دیگر برای بررسی موضوع به سمت 3 مرد جوان می روند که در این صحنه 3 مرد جوان وقتی خود را در برابر ماموران مشاهده می کنند برای فرار ابتدا به سمت ماموران حمله می کنند.

سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در این درگیری یکی از ماموران برای زمینگیر کردن سارقان اقدام به شلیک تیرهوایی می کنند که یکی از سارقان دستگیر و 2 متهم دیگر پا به فرار می گذارند.

سرهنگ ضرغام آذین اظهار داشت: با انتقال متهم دستگیر شده به کلانتری، کوله پشتی وی مورد بازرسی قرار گرفت که وسایل سرقت از یک خانه به دست آمد و در بازجویی ها مشخص شد متهم دستگیر شده و 2 همدست فراری اش از سارقان سابقه دار خانه ها هستند که وسایل و ابزار و آلات سرقت را داخل کوله پشتی جاساز می کنند.

این مقام انتظامی در پایان به رکنا گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری 2 متهم فراری ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 639454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟