راننده تاکسی تهران خطرناک بود /  او رحم نداشت + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10 صبح پنج شنبه 20 آذر ماه امسال مسئولان بیمارستان لولاگر در تماس با ماموران کلانتری 108 نواب از مرگ پسر 33 ساله ای با ضربات چاقو خبر دادند و ماموران برای بررسی های ابتدایی در محل حضور پیدا کردند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که پسر جوان بامداد پنج شنبه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و خانواده اش این پسر را که هدف 3 ضربه مرگبار قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل کرده اند.

درگیری مرگبار 2 برادر

با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند و در گام نخست خانواده این جوان هدف تحقیق قرار گرفتند.

خانواده پسر جوان در تحقیقات اعلام کردند ساعت 2 بامداد پنج شنبه بود که ناگهان صدایی از طبقه پایین به گوش رسید که سراسیمه خودمان را به طبقه پایان رساندیم که دیدیم پسرمان غرق خون روی زمین افتاده است که با اورژانس تماس گرفتیم.

این خانواده اظهار داشتند که یکی از پسرانشان که اعتیاد به مواد مخدر شیشه دارد در اتاقک 10 متری داخل پارکینگ خانه شان زندگی می کند که بعد از ماجرا در اتاقک را بسته و به سرعت از آنجا خارج شده است.

این تحقیقات در حالی بود که دیگر برادران مقتول عنوان داشتند که احتمال می دهیم قتل برادرمان از سوی برادر شیشه ای مان صورت گرفته است چون در گذشته نیز با برادرمان به دلایل مختلفی درگیر شده بود.

بازداشت برادر شیشه ای

کارآگاهان با توجه به فراری بودن برادر شیشه ای فرضیه قتل از سوی وی را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در تحقیقات میدانی پی بردند که بهزاد 40 ساله یک تاکسی دارد و در این مدت پس از فرار در خودرویش پنهان شده است.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه عصر جمعه 21 آذر ماه بهزاد در خودروی تاکسی اش در منطقه شهید نواب صفوی شناسایی شد و کارآگاهان در عملیاتی غافلگیرانه این مرد شیشه ای را دستگیر کردند.

بهزاد که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر شیشه دارد در تحقیقات عنوان کرد که در ماجرای قتل نقشی نداشته و در بازجویی ها اظهارات عجیبی را مطرح می کند.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی بردند که بهزاد به خاطر اعتیاد به مواد مخدرش از همسرش جدا شده و یک فرزند 15 ساله دارد و بررسی ها نشان از آن دارد که بهزاد در ماجرای قتل برادرش نقش داشته است.

بنا براین گزارش، بازپرس محمد جواد شفیعی دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر و افشای جزئیات بیشتر از این جنایت خانوادگی در ا ختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 639170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟