دستگیری 3 دستیار دندانپزشک پلید / جعل تست کرونا در اراک

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری ۳ نفر دستیار دندانپزشکی که برای ادامه همکاری در یک مطلب دندانپزشکی،‌ اقدام به جعل تست کرونا کرده بودند، خبر داد.

جعل تست کرونا برای ادامه همکاری در دندانپزشکی

کامیار چهری  اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب اراک مبنی جعل اسناد پزشکی از سوی سه دستیار دندانپزشکی، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که یک مجتمع دندانپزشکی برای اطمینان از صحت و سلامت دستیاران خود از این افراد برگه تست کرونا درخواست می‌کنند که 3 نفر از دستیاران برای پرداخت نکردن هزینه آزمایش، اقدام به جعل آزمایش تست کرونا کرده و آن را به پزشکان ارائه می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به دستگیری هر ۳ متهم در مراحل تحقیقات پلیس خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس آگاهی مشخص شد برگه‌های آزمایش جعلی هستند که در تکمیل تحقیقات هر ۳ نفر دستیار دندان‌پزشک به جعل اوراق کرونا اعتراف کردند.

چهری در پایان اظهار داشت: هر ۳ متهم پس از اعتراف به جعل و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 639007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟