فیلم دستگیری زورگیران از  زن کرمانشاهی در وسط خیابان
حجم ویدیو: 8.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

نیروی انتظامی در یک عملیات موفق شد زورگیرهایی که به زن کرمانشاهی  حمله کرده بودند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری عاملان زورگیری از زن کرمانشاهی که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به همراه داشت، خبر داد.
به گزارش رکنا ، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن از زن کرمانشاهی در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در تاریخ ۱۱ آذرماه رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در همین راستا، کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن این زن کرمانشاهی در استان‌های مرکزی و شمالی کشور شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا، تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان با کسب نیابت قضائی و هماهنگی با پلیس استان‌های یاد شده عازم شهرهای محل اختفاء زورگیران شده و در عملیات‌هایی حساب شده هر سه نفر را دستگیر کردند.

دستگیری عاملان زورگیری خشن از زن کرمانشاهی

وی یادآور شد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آن‌ها بوده و پلاکش نیز سرقتی بوده است.
جاویدان تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه زورگیران خشن زن کرمانشاهی ، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.
وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و مجرم نیست، افزود: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد با برخورد قاطعانه پلیس روبرو می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد مجرمان و افراد شرور به سرعت دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟