کری خوانی مسلحانه در شهران / اینجا تگزاس نیست + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 37.28M | مدت زمان ویدیو: 00:04:41

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، سرهنگ سعید راستی، رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران به رکنا گفت: چندی قبل ماموران پلیس تهران در منطقه کن در جریان تیراندازی های وحشت آور 2 جوان شدند که ماموران پلیس امنیت با حضور در محل متوجه شدند 2 جوان با ایجاد ترس و وحشت با اسلحه وینچستر به یک مغازه هم تیراندازی کردند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که 2 جوان به خاطر یک کری خوانی در فضای مجازی گروه دیگر را تهدید کرده و حتی قرار دعوا گذاشته بودند و برای ایجاد رعب و وحشت به محل طرف مقابل رفته و با شلیک گلوله باعث ترس و وحشت مردم شده اند.

سرهنگ راستی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته خیلی زود موفق به شناسایی 2 متهم سابقه دار که در زمینه شرارت، سرقت اماکن، درگیری و ایجاد رعب و وحشت دستگیر شده بودند در عملیاتی غافلگیرانه روز دوشنبه 17 آذر ماه دستگیر شدند و اسلحه وینچستر و فشنگ های جنگی را که در کانال کولر در منطقه شهریار جاساز کرده بودند نیز کشف شد.

کری خوانی اینستاگرامی

این جوان که تمام بدنش و حتی پشت پلک های چشمش را خالکوبی کرده به خبرنگار رکنا گفت: انگیزه خاصی نبود آنها به من فحش ناموسی داده بودند و همه روی ناموسش حساس است به همین خاطر با آنها دچار اختلاف شدم و حتی چند بار با آنها قرار دعوا گذاشتم اما در محل دعوا حاضر نشدند.

وی افزود: اسلحه را از طرف مقابل که اختلاف داشتم گرفته بودم و چندی قبل نیز یکی از دوستانمان کشته شد و طرف مقابل دعوا عکس من را در اینستاگرام پخش کرده بود و با توجه به همه این اتفاقات و فحاشی های که به من کرده بودند برای ترساندن به سراغشان رفتم و روز حادثه 3 گلوله شلیک کردم و اسلحه قفل شد.

شرور جوان ادامه داد: اینجا تگزاس نیست که همیشه اسلحه همراهم باشد و آخر این کارها زندان یا تیمارستان است و این شرارت ها نقطه پایانی خوبی ندارد و انشالله آزاد شوم دیگر دست به این کارها نمی زنم.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت و عمومی تهران قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 638149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟