این 2 مرد زن کرمانشاهی را وسط خیابان کتک زدند / بازداشت شدند + فیلم
حجم ویدیو: 4.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری عاملان زورگیری از زن کرمانشاهی که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به همراه داشت، خبر داد.
به گزارش رکنا ، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در تاریخ ۱۱ آذرماه رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا، کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن این زن کرمانشاهی در استان‌های مرکزی و شمالی کشور شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا، تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان با کسب نیابت قضائی و هماهنگی با پلیس استان‌های یاد شده عازم شهرهای محل اختفاء زورگیران شده و در عملیات‌هایی حساب شده هر سه نفر را دستگیر کردند.

دستگیری عاملان زورگیری خشن از زن کرمانشاهی


وی یادآور شد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آن‌ها بوده و پلاکش نیز سرقتی بوده است.
جاویدان تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه زورگیران خشن زن کرمانشاهی ، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.
وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و مجرم نیست، افزود: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد با برخورد قاطعانه پلیس روبرو می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد مجرمان و افراد شرور به سرعت دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟