زورگیری خشن در پارک شقایق شهران / پسر خارجی با چاقو تهدید شد

به گزارش رکنا ، رئیس کلانتری 142 کن با اشاره به دستگیری 3 سارق زورگیر که در محدوده کن از رفقای خود زورگیری می کردند خبر داد.
سرهنگ "محمد کمیجانی"گفت: با دریافت شکایتی با موضوع زورگیری با تهدید چاقو در پارک شقایق محله شهران توسط راکب و ترک نشین موتورسیکلت پالس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 142 کن قرار گرفت.
وی افزود: گزارش اولیه پرونده نشان از این داشت، ساعت21 بامداد راکب و ترک سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت پالس در پارک شقایق شهران با تهدید سلاح سرد ، وجه نقد و تلفن همراه در مجموع به ارزش 650 میلیون ریال از دو نفر دوست که در پارک نشسته بودند سرقت و از محل گریخته اند.
رئیس کلانتری کن ادامه داد: با تحقیقات پلیسی سرنخ هایی از سارقان شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد شاکی پرونده که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کرده بود به تازگی به ایران امده و به دعوت دوست دیگرش به پارک رفته بود و نکته جالب اینکه سارقان تنها گوشی او را سرقت کرده بودند و کاری با دوستش نداشتند این نکته باعث شد پلیس به دوست شاکی مظنون شود و دستور بازداشت او را از مقام قضایی اخذ نماید.

رفقای ناباب روزگیر از آب در آمدند

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری دوست شاکی در بازجویی های مقدماتی فرد دستگیر شده اعتراف کرد که با توجه به اینکه اطلاع داشتم تلفن همراه دوستم 600 میلیون ریال ارزش دارد با چند نفر از بچه محل های قدیمی هماهنگ کردم تا وقتی دوستم را به پارک میبرم با موتور بیایند و با تهدید چاقو تلفن وی را سرقت نمایند.
کمیجانی تصریح کرد: با توجه به اعترافات این فرد شناسایی سایر افراد نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت که طی یک عملیات هماهنگ دو نفر سارق در محله تهرانپارس دستگیر و به کلانتری منتقل گردیدند و در بازجویی ها به جرم خود اقرار و اعتراف نمودن و در ادامه تحقیقات مشخص شد پیش تر نیز به همین روش 15 فقره زورگیری انجام داده اند.
این مقام پلیسی در پایان اظهار داشت نفرات دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی گردیدند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟