اعتراف پسر مشهدی به سلاخی پدرش + عکس

جوان 30 ساله ای که پدر 60 ساله اش را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده بود ، با لباس ها و دستانی خون آلود در صحنه جنایت ، ادعا کرد از این حادثه شوکه شده است!

به گزارش رکنا ،  «امین» پسر 30 ساله از حدود دو شب قبل زمانی که وارد منزل پدرش می شد، رفتار و حرکات نامتعارفی داشت و جملات بی ربطی را بر زبان می راند به گونه ای که این رفتارها، اعضای خانواده اش را به شدت نگران کرد.

از ظاهر امر چنین استنباط می شد که او حال روحی و روانی مناسبی ندارد! در این شرایط اعضای خانواده احتمالات متعدد را کنار هم می گذاشتند تا شاید علت اصلی این حرکات و جملات نامتعارف «امین» را پیدا کنند اما به نتیجه ای نرسیدند تا این که دقایق اولیه بامداد روز گذشته، برادر «امین» که از دیدن این وضعیت مضطرب شده بود با کمک دیگر اعضای خانواده، او را به مرکز درمانی رساندند تا پزشکان با انجام معاینات تخصصی ریشه این رفتارهای غیرمتعارف را بیابند ولی زمانی که به بیمارستان رسیدند، «امین» با بیان این که «خوابش می آید» از اعضای خانواده اش خواست تا او را به منزل بازگردانند.

به همین دلیل آن ها به منزل پدر «امین» واقع در خیابان فولادی شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) بازمی گردند و برادر «امین» نیز با آن که هنوز نگران بود اما به ناچار به منزل خودش می رود تا صبح روز بعد سرکار برود!

راز جنایت پدر فاش شد / جوان مشهدی اعتراف کرد

با رفتن برادر «امین» باز هم اوضاع نگران کننده بود و رفتارها و جملات نامتعارف او ادامه داشت تا این که صبح روز گذشته، برادر امین به محل کارش در یک کارگاه تولیدی رفت ولی اضطراب و نگرانی از وضعیت برادرش او را رها نمی کرد به همین دلیل تلفنی با پدرش تماس گرفت تا جویای حال برادرش شود. پدر «امین» نیز احساس خوبی نداشت و از پسرش خواست یکی از بستگان نزدیک شان را به خانه او بفرستد چرا که معتقد بود «امین» حال مناسبی ندارد و بهتر نشده است.

با این حال حس عجیبی در وجود برادر امین به خروش درآمده بود. دلشوره خاصی داشت و در افکار خود احتمال وقوع حادثه ای ناخوشایند را می داد. او نمی توانست با این نگرانی و حس عجیب به کارش ادامه بدهد. چاره دیگری برایش باقی نمانده بود جز آن که کارش را رها کند و به منزل پدرش برود.

دقایقی بعد برادر امین زنگ منزل پدرش را به صدا درآورد اما از آن چه می دید حیرت زده در جا میخکوب شد. «امین» با سرووضعی خون آلود در حیاط را باز کرد و مقابلش ایستاد. برادر امین باور نمی کرد که چه حادثه دلخراشی رخ داده است! لحظه ای به خود آمد و هراسان خود را به داخل منزل رساند!

وحشت زده به صحنه تکان دهنده ای می نگریست که پدرش غرق در خون کف اتاق افتاده بود. او ناباورانه و با چشمانی اشک بار با پلیس 110 تماس گرفت و موضوع جنایتی هولناک را اطلاع داد.

این گونه بود که صبح روز گذشته نیروهای کلانتری عازم محل وقوع جنایت در خیابان شهید فولادی 5 شدند و با حفظ صحنه مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند. هنوز ساعتی از این ماجرای تاسف بار نگذشته بود که قاضی علی اکبر احمدی نژاد به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل حادثه رسیدند و بدین ترتیب تحقیقات درباره چگونگی قتل مرد 60 ساله آغاز شد.

در حالی که «امین» هنوز در صحنه جنایت حضور داشت و چنین نشان می داد که دچار شوک شده است، بررسی های تخصصی کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) و با راهنمایی های مقام قضایی ادامه یافت.

پدرکشی در مشهد / جنایتی که همه را شوکه کرد

تحقیقات میدانی بیانگر آن بود که مرد 60 ساله با ضربات متعدد کارد و به طرز بی رحمانه ای به قتل رسیده است اما از آلت قتاله در محل اثری نبود.

به همین دلیل جست وجوی کارآگاهان با دستور قاضی احمدی نژاد برای یافتن آلت قتاله آغاز شد تا این که آن ها کارد خون آلود دسته سفید را زیر توستر روی اپن آشپزخانه پیدا کردند. اما ادامه تحقیقات به دلیل شرایط روحی خاص متهم به قتل (امین) و برادر وی ممکن نبود.

در این شرایط و با دستور قاضی باتجربه شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جسد اصغر (مقتول 60 ساله) برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و امین نیز با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی احمدی نژاد در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا اقدامات قانونی بعدی انجام شود و بعد از بهبودی شرایط روحی متهم، وی مورد بازجویی های تخصصی قرار گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

سجادپور

پسر مشهدی با این چاقو پدرش را به قتل رساند

کدخبر: 636523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟