پشت پرده چالش‌های غیراخلاقی در ایران فاش شد

سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که ایجاد کننده چالش‌های غیرمتعارف و انتشار دهنده عکس‌های غیر اخلاقی در بستر شبکه‌های اجتماعی بود.

به گزارش رکنا، وی گفت: با رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشنان پلیس فتا استان مشاهده شد که یکی از صفحات اینستاگرامی اقدام به راه اندازی چالش‌های غیراخلاقی و ترویج فساد در جامعه کرده است که با قید فوریت موضوع در دستور کار این پلیس قرارگرفت.

وی افزود: با بررسی ابعاد موضوع مشخص شد گرداننده این صفحه، از کاربران درخواست داشته است تا تصاویر و کلیپ‌های غیرمتعارف و مبتذل خود را به این شخص ارسال کرده و در این چالش غیراخلاقی شرکت کنند.

گرداننده چالش های غیراخلاقی و مبتذل در دام پلیس

سرهنگ محمودی با بیان اینکه موضوع فقط به گرفتن عکس و فیلم ختم نمی‌شده ادامه داد: گرداننده این صفحه با گرفتن موارد غیراخلاقی از کاربران با محتواهای متنی و تصویری این مطالب را در دید عموم بارگزاری نموده و باعث رواج فساد و بی بند و باری و کاهش امنیت اجتماعی در شبکه‌های پیام رسان می‌شد که با تلاش کارشناسان سایبری استان و اقدامات تخصصی صورت گرفته، سازنده صفحه غیراخلاقی که باعث مکدر شدن اذهان شده بود مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام سایبری در ادامه از دستگیری این متهم خبر داد و اعلام داشت: با رصدهایی که پلیس فتا در تمامی حوزه‌های فضای مجازی دارد پس از اقدامات شناسایی با هماهنگی مقام محترم قضایی این مجرم سایبری در دام قانون افتاد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟