رهایی ۳ گروگان از چنگال آدم ربایان در کرمان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: در پی ربودن 2 مرد جوان و یک مرد میانسال در مناطقی از شرق استان کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی از حضور دو شرور مرتبط با این جرایم در یکی از مناطق سیستان و بلوچستان با خبر شدند.

وی ادامه داد: در این زمینه ماموران پلیس استان کرمان با دریافت نیابت و دستور قضایی و با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان موفق شدند در یک عملیات شبانه 2 متهم مد نظر را در مخفیگاه شان در محدوده یکی از نقاط روستایی سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کنند.

نجات 3 گروگان کرمانی در سیستان و بلوچستان

وی گفت: در ادامه نیز گروهی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم با اعزام به این استان و رایزنی با سران طوایف مرتبط با این دو متهم، 3 فرد گروگان گرفته شده را آزاد و از مخفیگاه متهمان نیز  5 قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.

وی انگیزه متهمان از این گروگان گیری را اختلافات مالی، نزاع و تنش های قبلی ذکر کرد و از دیگر جرایم این متهمان به چندین فقره آدم ربایی در شرق استان کرمان و زاهدان، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان اشاره کرد که در نهایت با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

توکلی

کدخبر: 634986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟