پایان جولان پسر معتاد و پدرش در خمینی شهر / آنها در دنیای تبهکاران همه فن حریف بودند

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از انهدام اعضای باند 3 نفره جعل اسناد و مدارک دولتی در عملیات ماموران این فرماندهی و کشف 200 عدد مُهر و تعداد قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی از مخفیگاه آنان خبر داد.

غلامرضا براتی در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از فعالیت مجرمانه باندی در زمینه جعل اسناد و مدارک دولتی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر افزود: در ادامه ماموران با تحقیقات علمی و تخصصی و اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند که ۳ نفر بودند را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

در مخفیگاه جاعلان مدارک دولتی خمینی شهر چه بود؟

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی، تعداد ۲۰۰ عدد مُهر ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، ابزار و آلات مورد استفاده در تهیه جعل مدارک از جمله رایانه، پرینتر، اسکنر به همراه تجهیزات و ادوات جعل مُهر کشف شد.

براتی افزود: در ادامه بازرسی از این محل مقادیر زیادی اقلام سرقتی شامل ۲۵ حلقه لاستیک خودرو، ۳عدد تابلو ال ای دی، ۵۴عدد قاب ولامپ مهتابی، ۳عدد پمپ آب، ۱۰۰متر کابل برق، ۲۰عدد روغن حلبی ۱۶کیلویی، یک عدد مینی سنگ، ۱عدد قیچی سیم چین بزرگ نیز کشف شد که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷۰۰ میلیون ریال است.

پسر معتاد با پدر و دوستش به جعل اسناد می پرداخت

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به اینکه متهم اصلی پرونده اعتیاد به مواد مخدر داشته و دارای سوابق متعدد در زمینه جعل اسناد و سرقت است: وی با توجه به اینکه در یک دفتر خانه ثبت اسناد کار می‌کرده و به امور آشنایی کامل داشته با همکاری پدر و یک نفر دیگر از دوستانش اقدام به کارچاق‌کنی و تهیه اسناد جعلی برای دیگران می کرد که تحقیقات در زمینه جرایم صورت گرفته توسط این باند در دستور کار قرارگرفته است.

وی از تحویل متهمان به مراجع قضائی برای رسیدگی قانونی به اتهامات خود خبر داد و گفت: استفاده از اسناد و مدارک جعلی برای پیش برد کارهای خود جرم است و این افراد نیز با برخورد دستگاه پلیس و دستگاه قضائی مواجه می شوند و بنابر این به همه شهروندان توصیه می‌کنیم برای انجام کارهای خود از مراحل قانونی استفاده کرده و به هیچ وجه سراغ افراد جاعل نرفته و در صورت اطلاع از این گونه اقدامات، طی تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را با پلیس در میان گذارند تا برخورد های قانونی با آنها صورت گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟