چرا پای رییس اسبق سازمان خصوصی سازی به دادگاه باز شد ؟! + فیلم
حجم ویدیو: 92.82M | مدت زمان ویدیو: 00:14:00

به گزارش رکنا ، البته خصوصی سازی یکی از مهمترین مولفه‌های اقتصادی قرن ۲۱ است که باعث تحریک توسعه بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری و آزاد سازی تجارت می‌شود.
می توان گفت ، خصوصی سازی یک هدف نیست، بلکه مسیری برای رسیدن به اهدافی از جمله بهره وری منابع مادی و انسانی و افزایش سطح عمومی اشتغال است.
«میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی» رئیس اسبق سازمان خصوصی برای ساماندهی به آن سازمان رفته بود ،عملا نتوانست به تعهدات خود عمل کند.
وی در سال 97 با حضور دربرنامه اتاق خبر 24 شبکه سه سیما اظهار داشت از هیچ کدام از واگذاری ها پشیمان نیستم .
پوری حسینی درباره خرید و ارزش مجتمع گوشت اردبیل 2700میلیارد تومان گفت : آن موقع این مجتمع دولتی نبود و به سازمان عرضه نشد و من در دی ماه سال84 درسازمان نبودم و به دنبال سرمایه گذاری بودم که به من پیشنهاد شد و اقدام کردم البته بصورت اقساطی عمده سهام آن را خریداری کردم و....
اکنون میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی به اتهام اخلال عمومی در نظام تولیدی کشور از طریق واگذاری بنگاه‌های کلان دولتی بدون رعایت تشریفات قانونی و بدون توجه به اجرای سیاست‌های کلان اصل ۴۴ و مقررات مربوطه و کارشناسی غیرمعتبر در شعبه اول دادگاه کیفری محاکمه می شود تا پاسخگوی اتهامات خود باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟