تهرانی ها از این 3 مرد بی رحم وحشت داشتند

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 موبایل قاپ و کشف 55 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش رکنا ،  سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" گفت: بیست و دوم آبان ماه، مأموران کلانتری 115 رازی حین گشت زنی در محدوده میدان راه آهن به سه جوان با 2 دستگاه موتورسیکلت که در حال استعمال مواد مخد ر بودند، برخورد و بلافاصله آنها را دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان 10 گوشی گرانقیمت مسروقه کشف می کنند.
وی عنوان داشت: پرونده با موضوع موبایل قاپی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران به اداره هجدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.
نجفی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به سرقت گوشی های کشف شده معترف شدند، گفت: متهمان در بازجوئی های پلیسی اظهار داشتند، بعدازظهرها با پرسه زنی در نقاط مرکزی شهر و شناسایی سوژها، در یک آن گوشی گرانقیمت آنان را سرقت و متواری می شدیم و گوشی های مسروقه را به افراد عبوری در محدوده مولوی از 1 تا 4 میلیون تومان می فروختیم و پول بدست‌ آمده را بین خودمان تقسیم و صرف خوشگذرانی می کردیم.

45 زن و مرد از سایه این مردان وحشت داشتند

این مقام انتظامی گفت: مالک هر 10 گوشی مسروقه شناسایی و با هماهنگی بازپرس پرونده گوشی های کشف شده تحویل مال باختگان شد و در ادامه تحقیقات تعداد 45 شاکی سارقان را مورد شناسایی قرار داده اند.
وی افزود: کشف جزئیات پرونده و تحقیقات تکمیلی پلیس کماکان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟