راز ثروت بادآورده زن شهرکردی فاش شد / او در 7 سال میلیاردر شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری دو سارق که طی 7 سال، حدود 5 میلیارد ریال از اموال و وجه نقد یکی از داروخانه‌های شهرکرد را سرقت کرده‌اند خبر داد.

به گزارش رکنا ، منوچهر امان‌اللهی امروز  گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک داروخانه در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از تحقیقات پلیس، یک متهم زن که مسؤول فنی داروخانه بود شناسائی و پس از هماهنگی قضایی و با رعایت مسائل شرعی دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی پلیس آگاهی ابتدا منکر هر گونه سرقت شد ولی پس از چندین ساعت بازجوئی فنی به سرقت وجه نقد، دارو و وسایل آرایشی و بهداشتی از داروخانه با همدستی خواهرش اعتراف کرد که بلافاصله با دستور قضایی متهم دیگر نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

زن کلاهبردار در شهرکرد دستش رو شد

امان‌اللهی تصریح کرد: هر 2 متهم در بازجوئی کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن اعتراف به جرم سرقت از داروخانه ، بیان داشتند که طی 7 سال، حدود 5 میلیارد ریال از اموال و وجه نقد از داروخانه را سرقت کرده‌اند که با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟