قتل خاله در دسیسه دختر شازندی / مرگ قاتل در زندان ! + جزییات

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف قتل و دستگیری ۲ نفر از متهمان پرونده زن شازندی پس از ۵ سال خبر داد.

سرهنگ خلجی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل زنی حدود ۶۷ ساله در دی ماه سال ۱۳۹۴، در یکی از روستا‌های اطراف شازند از سوی مقام قضائی و با توجه به اهمیت و حساسیت آن، موضوع به طور جدی در دستور کار کارآگاهان خبره پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده، سرانجام با دلایل و مدارک به دست آمده به خواهر زاده مقتول که خانمی با سوابق مصرف مواد مخدر است مظنون شده و با دستور مقام قضائی او را جهت انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان شازند منتقل کردند.

قتل خاله توسط دختر معتاد و 3 مرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: متهمه در بازجویی‌های متعدد فنی و تخصصی و با ارائه دلایل محکم در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل خاله خود اعتراف کرد.

او ادامه داد: متهمه در دی ماه سال ۱۳۹۴ با همدستی ۳ نفر مرد که همه اعتیاد به مواد مخدر داشته اند، به قصد سرقت طلاجات به منزل مقتول در یکی از روستا‌های اطراف شازند مراجعه می‌کنند.

سرهنگ خلی بیان کرد: در ادامه اظهارات متهم مشخص شد ۲ نفر از سارقان به قصد سرقت به داخل منزل مقتول رفته و خواهر زاده مقتول و فرد چهارم در خارج از منزل مشغول نگهبانی می‌شوند و سارقان پس از سرقت مقتول را با دست و پای بسته و در زیر پتو محبوس می‌کنند که این کار منجر به فوت مقتول که بیماری آسم داشته می‌شود.

او با بیان اینکه پس از اعترافات خواهر زاده مقتول بلافاصله یکی از همدستان او دستگیر شد و همدست دیگر هم تحت تعقیب است اظهار کرد: یکی دیگر از متهمان اصلی هم زندانی بوده و به دلیل بیماری در حبس فوت کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات برای دستگیری همدست متهمان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 631357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟