مرگ مرد بی گناه با گلوله کمانه پلیس در مرز کردستان ! / دختر بچه مریض یتیم شد + فیلم گفتگو و عکس ها
حجم ویدیو: 22.96M | مدت زمان ویدیو: 00:02:15

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،26 آبان ماه صدای آژیر ماشین های پلیس و دستور ایست،توجه مردم خیابان اصلی روستای اورامان شهرستان سرو آباد در استان کردستان را به خود جلب کرد.

در عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس و قاچاقچیان،صدای شلیک گلوله شنیده می شد و همین باعث می شد که مردم بیشتر از قبل کنجکاو شوند و به خیابان بریزند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

یک جوان اهل اورامان در تیراندازی ماموران کشته شد

قاچاقچیان خیال تسلیم شدن نداشتند و ماموران نیروی انتظامی که در حال تعقیب آنها بودند برای متوقف کردنشان مجبور به تیراندازی شدند.

در یک چشم بر هم زدن یک گلوله به لاستیک یا سپر خودرو اصابت کرده و کمانه کرد.سعدی رستم زاده در پیاده رو ایستاده بود و مشغول تماشای صحنه تعقیب و گریز بود که گلوله شلیک شده به او اصابت کرد.یکدفعه غرق در خون روی زمین افتاد.جمعیت اطرافش جمع شدند.مردم با اورژانس تماس گرفتند.اما دیگر فایده ای نداشت.سعدی 35 ساله جان خود را از دست داد.

پسرعمویم کولبر نبود

خانواده سعدی رستم زاده از اخبار کذبی که در برخی رسانه ها و شبکه مجازی در مورد او منتشر شده است گلایه دارند.

حامد،پسر عموی سعدی در گفتگو با رکنا می گوید:«پسر عموی من در خیابان اصلی روستای اورامان مغازه مصالح فروشی داشت.او نه کولبر بود و نه قاچاقچی.روز حادثه فقط از روی کنجکاوی مقابل مغازه اش ایستاده بود چون صدای تیراندازی توجه او را جلب کرده بود و با چند مشتری اش به پیاده رو رفته بودند.عده ای به دروغ گفته اند که او کولبر بوده که این حقیقت ندارد.او سی و پنج ساله بود و پدر یک دخترخردسال بیمار است.»

وی در ادامه گفت:«نیروی انتظامی و دادستان سنندج پیگیر پرونده او هستند و در این مدت از زحمات آنها متشکریم.»

قاچاقچی هایی که تحت تعقیب بودند دستگیر نشده اند و اقدامات قضایی و انتظامی برای دستگیری آنها ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 630221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟