عذرخواهی استاندار هرمزگان بخاطر تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار / مادر خانواده  خودسوزی کرد
حجم ویدیو: 1.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18

به گزارش رکنا، به دنبال تخریب خانه یک زن سرپرست خانواده توسط شهرداری بندرعباس و خودسوزی زن، استاندار هرمزگان از خانواده بی‌سرپناه و مردم این استان عذرخواهی کرد. او گفت با عوامل این اقدام برخورد «جدی» می‌شود.

او گفته است اگرچه «اقدام غیرقانونی در تصرف اراضی ملی نباید صورت گیرد» اما چند مامور شهرداری با «بی‌تدبیری» «چهره کارکنان شهرداری را خدشه‌دار کرده‌اند که بنده به ‌جای عاملان این اتفاق از این خانواده و مردم عزیز عذرخواهی می‌کنم.»

خودسوزی یک زن به علت تخریب خانه در بندرعباس

همتی این اقدام را باعث جریحه‌دارشدن افکار عمومی دانسته و به شهرداری دستور داده است تا ضمن «دلجویی» از زن و کودکان او «به شکل مقتضی این عمل نادرست را جبران کند و کمیته امداد نیز مشکل مسکن این زن و فرزندانش پیگیری و رفع کند.»

روز پنج‌شنبه ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن مأموران شهرداری در بندرعباس در حال تخریب یک آلونک دیده می‌شوند. طبق گزارش‌ها، این آلونک متعلق به یک زن سرپرست خانواده بوده که همراه با فرزندانش در آنجا سکونت داشته است.

 خبرگزاری رکنا به نقل از موحدی‌نژاد، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس نوشته این زن در لحظات تخریب آلونکش "ناگهان اقدام به خودسوزی کرد.

 این مقام مسئول اضافه کرده این زن به بیمارستان منتقل شده و "دچار ۱۸+ درصد سوختگی شده که بیشتر در دست چپ" او بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟