دزد فضول به صحنه سرقت بازگشت / فقط یک طناب مانده بود

به گزارش رکنا ، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی از دستگیری 3 سارق اماکن کارگاهی و تولیدی در منطقه کهریزک و شورآباد و مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: با کشف 6 پرونده سرقتی متهمان روانه زندان شدند و تحقیق برای دستگیری 2 سارق فراری دیگر ادامه دارد.

سرهنگ کارآگاه "حیدر گودرزی"، گفت: سوم آبان ماه پرونده ای با موضوع سرقت از یک کارگاه تولیدی تجهیزات پزشکی در کلانتری 170 کهریزک تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی توضیح داد: شاکی اظهار داشت، متخصص ساخت تجهیزات پزشکی می باشم و دوم آبان ماه بعد از پایان ساعت کار کارگاه را ترک کردم و روز بعد هنگام مراجعه به محل متوجه به هم ریختگی و سرقت بخشی از تجهیزات پزشکی به ارزش 3 میلیارد ریال شدم.
سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران افزود: با دریافت پرونده تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی واقع در کهریزک برای بازدید اعزام و مشخص شد سارقان با استفاده از طناب گره خورده و از طریق دیوار وارد محوطه کارگاه شده و با برهم زدن زوایای دوربین های مداربسته از کارگاه سرقت کرده اند.

بازگشت مجرم به صحنه جرم معمای سرقت را حل کرد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در پایش تحقیقات میدانی موفق شدند یکی از سارقان را شناسایی کنند، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت این فرد به نام جمشید شناسایی و مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیش تر روانه زندان شده است.
وی بیان داشت: با هماهنگی قضائی اولین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه نهم به سرقت از کارگاه با همکاری 4 تن از دوستانش معرتف شد.
این مقام انتظامی عنوان کرد: جمشید علت حضورش را بعد از سرقت در صحنه جرم اینگونه اظهار داشت : برای اینکه از کیفیت تحقیقات پلیسی مطلع شوم و ببینم آیا ردی از ما بدست آمده به محل جرم بازگشتم .
سرهنگ گودرزی در ادامه گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه 2 تن از سارقان شناسایی و با هماهنگی های قضائی هر دو منتهم به نام قاسم و شهروز دستگیر و به 6 فقره سرقت از کارگاه ها در محدوده کهریزک و شورآباد و فروش اموال سرقتی به مالخری به نام سینا معترف شدند.
کارآگاه گودرزی با بیان اینکه سینا نیز در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد، بیان داشت : با دستگیری 3 سارق و مالخر اموال سرقتی هر 4 متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری 2 متهم فراری ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 629397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟