بازداشت معروف ترین شرور اراک / او با قمه به مردم حمله می کرد

به گزارش رکنا ،  دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: فرد شروری که روزهای اخیر با استفاده از قمه در محله‌های اراک ایجاد رعب و حشت عمومی کرده بود با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شد.

«عباس قاسمی» روز پنجشنبه افزود: این شرور هفته جاری در شهرک توحید اراک اقدام به قدرت‌نمایی با قمه کرده و در محله دیگر با تخریب خودروی یکی از شهروندان وحشت اهالی را برانگیخته و در نظم عمومی اختلال ایجاد کرده بود.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی به‌عنوان مدعی العموم در برابر مخلان امنیت عمومی حساس است و این فرد شرور را پس از دستگیری با قرار بازداشت موقت روانه زندان کرده است چرا که این مهم دامنه آسیب زیادی را در این کلانشهر ایجاد کرده بود و در زمره بزه‌های خاص با رسیدگی فوری طبقه‌بندی می‌شود.

عامل ایجاد وحشت عمومی در اراک دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب اراک قاسمی بیان کرد: بر هم زدن نظم عمومی خط قرمز دستگاه قضایی است و کسانی که به این امر مبادرت کنند مشمول اشد مجازات تعیین شده در قانون خواهند بود.

۲۱۲شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟