به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوانی به پلیس رفت و از مرگ مشکوک پدر 85 ساله‌اش شکایت کرد و گفت: مدتی قبل پدرم فوت کرد و او را دفن کردیم. تا اینکه چند روز قبل یکی از آشنایانمان گفت که برادرم آمپول انسولینی به پدرم تزریق کرده بود که باعث مرگ او شده است. به همین دلیل من و خواهرم از برادرم، کوروش شکایت داریم و او را مقصر مرگ پدرم می‌دانیم. پدر ما وضع مالی خوبی داشت و تاجر سرشناسی بود.

بازگشت به ایران به خاطر پدر

با شکایت زن جوان تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه تیم تحقیق به سراغ کوروش رفتند. پسر جوان در تحقیقات گفت: پدرم به خاطر کهولت سن بیماری‌های مختلفی داشت و زمانی که من از این ماجرا با خبر شدم، کار و زندگی‌ام را در انگلیس رها کرده و به ایران آمدم تا از او و مادرم مراقبت کنم.
او ادامه داد: 4 سال است که از آنها مراقبت می‌کنم و در این مدت دو خواهرم بندرت برای دیدن پدرم می‌آمدند. این اواخر حال پدرم وخیم‌تر شده بود. پدرم در یک خانه ویلایی زندگی می‌کرد که طبقه پایین خانه را به یک دکتر عمومی اجاره داده‌ایم. وقتی حال پدرم بدتر شد از دکتری که مستأجر پدرم بود نظرخواهی کردم و او گفت مقداری انسولین به پدرت تزریق کن.

مرد جوان ادامه داد: من شب حادثه به یکی از اقوام زنگ زدم و از او پرسیدم که اگر بخواهم به پدرم انسولین تزریق کنم چقدر باید تزریق کنم. او هم گفت 15 سی‌سی انسولین کافی است. این را هم بگویم که پدرم دیابتی نبود وهرگز در عمرش از انسولین استفاده نکرده بود.
روز حادثه ساعت 11 صبح 15 سی‌سی انسولین به پدرم تزریق کردم وساعت 3 بعد از ظهر آن روز هم پدرم فوت کرد. اما مرگش به خاطر تزریق انسولین نبود پدرم حالش از قبل بد بود. حالا خواهرهایم از من شکایت دارند و مدعی هستند که به خاطر تصاحب اموال پدرم باعث مرگ او شده‌ام. درصورتی که من اگر دنبال پول بودم زندگی‌ام را رها نمی‌کردم و به ایران نمی‌آمدم تا از او مراقبت کنم.
باتوجه به اینکه جسد پیرمرد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی نرفته و علت اصلی مرگ نامشخص بود، بازپرس جنایی دستور تشکیل کمیسیون پزشکی قانونی برای بررسی این موضوع را صادر کرد. تحقیقات برای بررسی این موضوع که آیا تزریق انسولین عامل مرگ پیرمرد بوده یا دلیل دیگری داشته ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟