قاتل کرمانشاهی اعدام نشد

به گزارش رکنا ، رییس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه از رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش شورای حل اختلاف این استان خبر داد.

جبار تجری اظهار داشت: در سال ۱۳۹۳ در پی گزارش مامورین نیروی انتظامی جسدی کشف می‌شود که بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و در همان ابتدای کار تحقیقات و تشکیل پرونده و نیز کالبد شکافی صورت می‌گیرد.

اطلاعات تلفن همراه قاتل کرمانشاهی را لو داد

وی در ادامه افزود: با درایت تیم تحقیق این پرونده و اطلاعات کشف شده در گوشی تلفن همراه و سرنخ‌های اولیه قاتل شناسایی و ضمن بازداشت به قتل انجام شده معترف می‌شود.

تجری ادامه داد: طبق شواهد و مدارک پرونده این قتل اتفاقی و از روی بی غرضی اتفاق افتاده و بعد از طی تشریفات قانونی و احکام صادره حکم بر قصاص از سوی مراجع قضایی صادر می‌ شود، در ادامه این پرونده با دستور دادستانی وقت و پیگیری‌های خانواده‌ قاتل پرونده‌ قصاص به شعبه ۴۵ ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه (ویژه قتل) ارجاع و در جریان رسیدگی این پرونده با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی اعضاء و دبیران و نیز محاسن سپیدان و متنفذین محلی رضایت بی قید و شرط از اولیای دم اخذ و پرونده مختومه شد.

رییس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه در ادامه گفت: با امید رسیدن روزی که هیچگونه اختلاف و نزاعی در جامعه وجود نداشته باشد و همه در کمال صلح و سازش در کنار یکدیگر پویا و فعال طی طریق کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 628683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟