خشک شدن مرد تهرانی در شهر زیبا / جنازه وسط خیابان بود

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر یکشنبه 25 آبان ماه امسال جوان ورزشکاری در مسیر خانه شان در منطقه شهر زیبا بود که با مرد جوانی که در کنار جوی آب روی زمین افتاده بود روبرو شد.

پسر جوان وقتی بالای سر مرد جوان رسید متوجه مرگ وی شد و خیلی زود به سراغ نگهبان پست اداره برق که در آن نزدیکی بود رفت و درخواست کمک کرد که نگهبان پست اداره برق در تماس با اورژانس و ماموران کلانتری 133 شهرزیبا درخواست کمک کرد.

مرگ احتمالی سارق کابل سیم برق در صحنه سرقت

ماموران کلانتری 133 شهرزیبا با اعلام خبر مرگ مرموز مرد جوان در کنار جوی آب به بازپرس ویژه قتل، قاضی مصطفی واحدی همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات میدانی در صحنه جرم حضور پیدا کردند.

بررسی های ابتدایی نشان از آثار برق گرفتگی روی بدن مرد جوان داشت و کارآگاهان احتمال می دهند مرد جوان قصد سرقت کابل سیم برق داشته که دچار برق گرفتگی شده و به کام مرگ فرو رفته است.

بنا بر این گزارش، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا دوربین های مداربسته در صحنه جرم مورد بازبینی قرار گیرد تا همدست احتمالی این مرد نیز شناسایی شود و در ادامه جسد این مرد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ وی بررسی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 628292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟