تکرار مرگ همزمان 3 بیمار کرونایی در یک بیمارستان تهران / بازپرس جنایی تحقیق می کند

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چند روز قبل خانواده ای با حضور در دادسرای امور جنایی تهران عنوان کردند که پسر 38 ساله شان به خاطر بیماری کرونا در بیمارستان بود و در حالیکه پزشکان در روز چهارم وضعیت پسرشان رو به بهبودی است و به زودی از بیمارستان مرخص می شود اما در ماجرای مرموزی در روز پنجم تسلیم مرگ شده است.

مرگ مرموز 3 بیمار کرونایی در یک زمان

خانواده پسر جوان در این پرونده اظهار داشتند که خرابی دستگاه اکسیژن باعث مرگ پسرشان شده است و از بازپرس پرونده خواستار رسیدگی و پیگیری پرونده شدند.

بدین ترتیب بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات را صادر کرد.

بررسی ها کلید زده شد که 2 خانواده دیگر با حضور در دادسرای امور جنایی از یک بیمارستان به خاطر خرابی دستگاه اکسیژن و مرگ 2 بیمار کرونایی اعلام شکایت کردند.

خانواده مرد 40 ساله که یک هفته و خانواده مرد 55 ساله که 10 روز به خاطر بیماری کرونا در بیمارستان بودند همچون خانواده پسر 38 ساله عنوان کردند که مرگ آنها مشکوک و احتمال می رود که خرابی دستگاه اکسیژن باعث مرگ آنها شده است.

تحقیقات نشان از آن داشت که 3 بیمار کرونایی در یک بیمارستان و در یک زمان و یک روز تسلیم مرگ شده اند و در حالیکه خانواده این 3 قربانی اعلام کردند قطع شدن اکسیژن باعث مرگ آنها شده است بیمارستان اعلام کرد که دستگاه های اکسیژن سالم بوده و 3 بیمار به خاطر مبتلا بودن به بیماری کرونا به کام مرگ فرو رفته اند.

بنا بر این گزارش، بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور تشکیل یک تیم 3 نفره کارشناسی دادگستری را صادر کرد تا بررسی شود که علت مرگ این 3 بیمار کرونایی خرابی دستگاه اکسیژن بوده یا نه؟ که در صورت خرابی بودن دستگاه اکسیژن مقصران و عاملان آن شناسایی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 627401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟