جاسازی مواد مخدر در دهان

به گزارش گروه حوادث رکنا، سروان "مهدی کیا شمشکی" رئیس کلانتری 209 پایانه غرب گفت: ساعت یک ظهر 20 آبان ماه شهروندی به مرکز فوریت های پلیسی تماس و اظهار داشت، راننده خودروی پژو 405 در حال توزیع مواد مخدر در اطراف ترمینال آزادی می باشد و بسته هایی از دهانش خارج و در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه برای بررسی موضوع تیمی از ماموران کلانتری 209 پایانه ترمینال غرب به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در گشت زنی های نا محسوس صحت خبر تایید و طرح مهار و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم متهم به محض مشاهده ماموران کلانتری سوار بر خودرواش شده و به سمت ماموران با خودرواش حمله ور شد، گفت: در یک عملیات مقتدارانه پلیس، خودروی متهم متوقف و متهم دستگیر شد.

جاسازی مواد مخدر در دهان

سروان کیاشمشکی افزود: از داخل دهان متهم 11 بسته هروئین کشف و متهم علت جاسازی مواد مخدر در دهانش را بعلیدن مواد مخدر قبل از دستگیری عنوان کرد که با عملکرد به موقع و سریع ماموران متهم موفق به بلعیدن مواد مخدر نشد.

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب تهران تصریح کرد: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر 6 مرتبه توسط مراجع انتظامی دستگیر و روانه زندان شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 627318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟