کشف حجاب و رفتار منشوری 18 دختر و پسر در تور گردشگری / در قم بازداشت شدند

به گزارش رکنا، ،حجت الاسلام ابوالفضل تحریری، معاون دادستان قم امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های هدفمند در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی اجتماعی در جامعه، گفت: طرح ساماندهی تور‌های گردشگری در دستور کار کارشناسان قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم قرار دارد.

او افزود: طی رصد و پایش مستمر انجام شده از سوی کارشناسان قرارگاه دادسرای قم و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تور ناهنجار و غیر مجاز به مقصد کویر مرنجاب شناسایی و با عوامل آن برخورد شد.

اعضای تور گردشگری غیرمجاز در قم روانه زندان شدند

این مقام قضایی با اشاره به این که عوامل این تور دارای سوابق متعدد برگزاری تور‌های هنجارشکن بودند، افزود: در بستر این تور اعمال مجرمانه‌ای از قبیل شرب خمر، روابط نامشروع، رفتار‌های نابهنجار، کشف حجاب، نزاع و دیگر موارد خلاف شرع و قانون به وقوع پیوسته که اتوبوس با صدور دستورات قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی توقیف و به پارکینگ منتقل شد و برای مسئول تور به همراه ۱۸ نفر از شرکت کنندگانی که مرتکب اعمال مجرمانه شده بودند، پرونده قضایی تشکیل و همگی روانه زندان شدند.

حجت الاسلام تحریری تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تور‌ها باشند، برخورد جدی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟