عکس های آتلیه ای تازه عروس و داماد زنجانی دست  به دست چرخید

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری صاحب آتلیه عکاسی که با انتشار تصاویر خصوصی زوج جوان به‌عنوان تبلیغات آتلیه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موجب هتک حیثیت آنها شده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو، رئیس پلیس فتا زنجان در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خصوصی وی و همسرش در فضای مجازی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر اظهارات شاکی، با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی و با هماهنگی مقام محترم قضایی، مالک آتلیه به عنوان متهم مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا استان زنجان احضار شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهم پس از روبه‌رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت: مدتی است که برای تبلیغ آتلیه خود، اقدام به ساخت صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام نمودم و تصاویر تعدای از مشتریانم را بدون اجازه آنها به‌عنوان مدلینگ انتشار می‌دادم.

زوج جوان قربانی تبلیغ آتلیه عکاسی شدند

این مقام سایبری با بیان اینکه عکس‌برداری و انتشار عکس بدون اجازه از دیگران جرم می‌باشد، افزود: از شهروندان درخواست داریم جهت عکس‌برداری به آتلیه‌های معتبر و دارای جواز کسب مراجعه نمایند.

سرهنگ آدینه‌لو به هموطنان توصیه کرد: به تبلیغات گسترده آتلیه‌هایی که فاقد مجوز و محل فعالیت می‌باشند توجه نکنند و مراقب سوء استفاده افراد فرصت طلب از تصاویر خصوصی در آتلیه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مراسمات جشن و عروسی باشند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی می‌باشد، افزود: هموطنان در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند مراتب را از طریق تماس تلفنی با 110 یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟