کفتار مامور نما در کرمان دستگیر شد

به گزارش رکنا، مسئول سامانه مها استان کرمان از دستگیری سارقی که با معرفی خود به عنوان مامور قصد زورگیری از صاحب یک واحد تجاری را داشت، خبر داد.

محمدحسین چناریان گفت: مسئول فروش یک واحد محصولات آرایشی در شهر کرمان در مواجهه با فردی که ضمن فیلم برداری از مغازه او، خود را مامور پلیس معرفی می‌کند، پدال سامانه مها را می‌فشارد.

دستگیری مرد مامور نما در کرمان

او افزود: در این رابطه با سرعت عمل کارکنان مرکز مها استان، بدون فوت وقت عوامل تیم گشت ۱۱۰ شهرستان کرمان در محل حاضر شده و فرد زورگیر را دستگیر و به کلانتری ۱۱ شهرستان کرمان تحویل می‌دهند و به این شکل از انجام زورگیری از سوی این فرد جلوگیری می‌کنند.

مسئول سامانه مها استان کرمان بیان کرد: سامانه مها، مجهز به حسگر‌های هوشمندی است که در غیاب صاحب هر واحدی که مجهز به آن باشد هر گونه تحرک برای ورود فرد سارق به آن محیط را به مرکز منعکس می‌کند و بدون فوت وقت، نزدیک ترین تیم گشت انتظامی از سوی کاربران سامانه مها به این محل اعزام می‌شود.

او افزود: شهروندان به ویژه اصناف و کسبه می‌توانند برای دریافت و نصب این سامانه به مرکز هشدار الکترونیک واقع در چهارراه ابوحامد شهر کرمان مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟