بازداشت هرزنگاران فضای مجازی در ایران / در چند روز گذشته رخ داد

به گزارش رکنا ، سرهنگ پاشایی رییس پلیس فتا گفت: در این راستا طی چند روز اخیر افرادی که به عنوان سر شاخه اصلی تشویق کننده و ترغیب کننده اجرای این چالش‌های غیر اخلاقی بودند شناسایی و ضمن دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رصد دائمی رفتار‌های مغایر با شئونات دینی، اخلاقی و فرهنگی پذیرفته شده در جامعه توسط پلیس فتا در حال اجراست، تصریح کرد: هر گونه تشویق، ترغیب و راه اندازی کانال با موضوع اجراء چالش‌های مغایر با اخلاق، عفت عمومی و شئونات عام رفتاری و هنجار‌های جامعه جرم است و پلیس فتا با دعوت کنندگان با این گونه اعمال برابر قانون برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی پلیس فتا اشاره به دستگیری عاملان چالشهای مغایر با عفت و اخلاق عمومی در فضای مجازی، گفت: در چند روز اخیر افرادی که به عنوان سرشاخه اصلی تشویق‌کننده و ترغیب‌کننده اجرای این چالشهای غیر اخلاقی بودند شناسایی و بازداشت شدند.

گردانندگان چالش های غیر اخلاقی در فضای مجازی دستگیر می شوند

 سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به دستگیری عاملان چالشهای مغایر با عفت و اخلاق عمومی در فضای مجازی، در این رابطه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز فضای سایبر، ایجاد سرگرمی و راه‌اندازی چالشهای مختلف است و کاربران فضای مجازی با پیگیری چالشها و دعوت به رفتار و گفتمانی خاص، پیگیر تحقق بخشیدن به اهداف خاصی هستند ضمن اینکه دعوت به چالشها یکی از پیوستهای جدانشدنی از فضای سایبر است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا بیان داشت: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده و گزارش موارد مشکوک و یا نیاز به مشاوره و راهنمایی به سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybrpolice.ir بخش مرکز امداد و فوریت‌های سایبری مراجعه کنند و با پلیس فتا در ارتباط باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟