گشت نامحسوس پلیس برای برخورد با مزاحمان زنان در خیابان

به گزارش رکنا ، معاون اجتماعی پلیس پیشگیری ناجا گفت: در سطح شهر گشت‌های نامحسوس وجود دارد تا مزاحمت‌های خیابانی را کنترل و پیگیری کنند.

 سرهنگ عسگر ساوری معاون اجتماعی پلیس پیشگیری ناجا در برنامه «سعادت آباد» رادیو تهران با موضوع «آزار و اذیت خیابانی بانوان» با اشاره به نحوه برخورد پلیس پیشگیری ناجا با آزار و اذیت‌های خیابانی بانوان اظهار کرد: ایجاد مزاحمت در تمام دنیا ممکن است رخ دهد اما این مزاحمت‌ها عمدتاً در مجامع عمومی، در خیابان‌ها و معابر عمومی نسبت به دیگر کشورها بسیار ناچیز است اما در عین حال حتی یک مورد از این مزاحمت‌ها زیبنده جامعه اسلامی ما نیست.

وی افزود: وظیفه پلیس پیشگیری ناجا این است که زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد، فردی که مورد مزاحمت قرار گرفته شکایتی تنظیم کند و ما به این شکایت رسیدگی کنیم و پیگیری‌هایی را در احقاق حقوق این فرد انجام دهیم. اما در مواقعی که این مزاحمت در یک خیابان تاریک رخ می‌دهد، سعی می‌کنیم که به شهرداری و اداره برق آن مناطق اعلام کنیم که نسبت به روشنایی این خیابان اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس پیشگیری ناجا گفت: همچنین در سطح شهر گشت‌های نامحسوس نیز وجود دارد که این مزاحمت‌ها را پیگیری می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟