85 هزار ایرانی در تور این مدیر شیطان صفت بودند / پلیس مازندران فاش کرد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری مدیر صفحه‌ای که اقدام به قبح ‌زدایی، انتشار تصاویر مبتذل و ترویج سبک زندگی غربی در فضای مجازی مازندران می کرد توسط کارآگاهان پلیس فتا آمل خبر داد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران  در تشریح این خبر اعلام کرد: در راستای رصد و پایش مستمر کارشناسان این پلیس در فضای مجازی اخیرا صفحه‌ای اینستاگرامی که با 85 هزار فالور در سطح استان فعال بوده و ضمن درج استوری اقدام به انتشار بارگذاری تصاویر مبتذل و تبلیغات مدلینگ با تصاویر نامناسب، واغفال نمودن جوانان به قصد اخاذی را داشته است، شناسایی شد . بنابراین پی گیری این پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی مالک صفحه اینستاگرام که ساکن شهر مذکور بودند مورد شناسایی قرار گرفتند و با هماهنگی مرجع قضایی متهمان دستگیر شدند .

بازداشت مدیر شیطان صفت گرداننده سایت مازندران 

وی ادامه داد : متهم در مواجهه با ادله جمع آوری شده به بزه انتسابی اقرار کرد و علت انتشار این تصاویر را در راستای جذب مخاطب و بالابردن تعداد دنبال کننده‌ها و فریب جوانان به قصد اخاذی اعلام کرد .

سرهنگ خورشاد اشاره کرد:متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی در راستای ارتقاء سطح سواد‌رسانه‌ای کاربران افزود: شبکه‌های اجتماعی خارجی به محیطی برای اعمال مجرمانه نظیر انتشار مطالب نامناسب و غیر‌اخلاقی، هتک‌حیثیت، نشر اکاذیب و تهدید و اخاذی تبدیل شده است لذا والدین باید همراه فرزندان در فضای مجازی بوده و بر عملکرد فرزندان خود در فضای سایبر نظارت داشته و جلوی ورود و فعالیت آنها را در اینگونه صفحات را بگیرند.

مسدود سازی صفحه غیراخلاقی با بیش 85هزار دنبال کننده در مازندران

رئیس پلیس فتا استان مازندران از کاربران خواست : در صورت برخورد با محتوای مشکوک و مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریتهای سایبری به همکاران ما گزارش دهند تا برخورد قانونی با گردانندگان این سایت ها و صفحات اجتماعی صورت بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟