حمله مردان نقابدار در تاریکی شب به قائم شهر / پلیس ردشان را زد

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ و کشف ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ مهدی خادمی گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با تقویت گشت‌های انتظامی در برخی مناطق آلوده و جرم خیز به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین که با صورت پوشیده در حال تردد بودند، مظنون شدند.

سرهنگ خادمی گفت: افراد مظنون که از سارقان موبایل قاپ بودند حین سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان با مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل پلیس در همان مکان دستگیر شدند.

بازداشت سارقان موبایل قاپ در قائم شهر

او با اشاره به اینکه متهمان به سرقت از طائفه فیوج هستند، گفت: این افراد در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۱ فقره سرقت اعتراف کردند که تلاش برای کشف اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی از تردد در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهر به خصوص در ساعت پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟