آزادی قاتل 2 جنایت که در زندان وحید مرادی را با چاقو زد + جزییات عجیب

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، آذر سال 86 بود که پسر جوانی به نام سهراب به خاطر یک کل کل و کوری خوانی با جوان دیگری در تهران درگیر شد و درگیری آنها در حالی پایان گرفت که سهراب با ضربات چاقو، پسر جوان را غرق خون روی زمین انداخت.

پسر جوان به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر خونریزی زیاد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا ردیابی های پلیسی برای دستگیری سهراب آغاز شود.

کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عامل این جنایت شدند و روز 8 آذر سال 86 سهراب در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

بخشش پس از 10 سال زندان

سهراب پس از دستگیری به درگیری خونین اعتراف کرد و پس از تکمیل شدن پرونده قاضی دادگاه کیفری یک استان تهران سهراب را با توجه به قتل عمد و درخواست اولیای دم به قصاص، او را به اعدام محکوم کردند.

آخرین روزهای فروردین سال 96 بود که سهراب پای چوبه دار رفت اما موفق شد از اولیای دم مهلت گرفت و در ادامه اولیای دم حاضر به بخشش شدند و سهراب بخشیده شد و دادگاه از نظر جنبه عمومی جرم سهراب را به 10 سال زندان محکوم کرد.

کلاهبرداری از داخل زندان

ماموران که در جریان کلاهبرداری تلفنی قرار گرفته بودند در تحقیقات پلیسی پی بردند که این کلاهبرداری ها از داخل زندان صورت گرفته و مشخص شد سهراب که به اعدام محکوم شده بود در زندان اقدام به کلاهبرداری کرده است که در این مرحله دادگاه سهراب را به خاطر کلاهبرداری میلیونی از طعمه هایش از داخل زندان به 7 سال زندان محکوم کرد.

قتل در زندان رجایی شهر

سهراب در انتظار آزادی از زندان بود که با یکی از دوستانش در سالن 36 بند 10 زندان رجایی شهر با پسر جوانی به نام صابر درگیر شد و در این درگیری صابر به دست سهراب کشته شد.

در بررسی ها مشخص شد صابر وقتی 17 ساله بوده راننده تاکسی را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده است اما با توجه به اینکه در زمان جنایت زیر 18 سال سن داشته قرار بر رسیدگی مجدد پرونده می شود که در درگیری با سهراب به قتل می رسد.

سهراب به خاطر قتل صابر در زندان به قصاص نفس – اعدام – محکوم می شود و اینبار نیز موفق به گرفتن رضایت از سوی اولیای دم می شود و قضات دادگاه او را از نظر جنبه عمومی جرم به 8 سال زندان محکوم می کنند.

درگیری با وحید مرادی در زندان

سهراب در دورانی که در زندان بود در صحنه درگیری مرگبار زندانیان رجایی شهر در ماجرای وحید مرادی دست به چاقو شد و وحید مرادی را از ناحیه پهلو هدف ضربه چاقو قرار داد.

سهراب پس از مرگ وحید مرادی در زندان بود که قضات او را به خاطر ضربه چاقو به پهلو وحید مرادی به 3 سال زندان محکوم کردند.

آزادی از زندان

این جوان در 4 پرونده به زندان محکوم شده بود و با توجه به اینکه بیشترین مدت زمان محکومیتی که برای او صادر شده بود 10 است با گذراندن 13 سال زندان، چند روز قبل از زندان آزاد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 625138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟