بازداشت دزدان باند گربه‌ تهران

به گزارش رکنا، سارقان خانه‌های پایتخت هنگامی که در خانه سرگرم مصرف مواد مخدر بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.‌

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: در پایان هفته گذشته فردی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خانه‌اش خبر داد. بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۷۴ قیام دشت به محل مورد نظر در خیابان بهشتی اعزام شدند. پس از ورود مأموران به ساختمان متوجه شدند که سارق براحتی وارد خانه شده و در ساختمان کاملاً سالم است و لوازمی از جمله تلویزیون، جاروبرقی، دریل شارژی و دیگر لوازم منزل به سرقت رفته است.

مأموران با بررسی‌های بیشتر دریافتند که سارقان گاو صندوق داخل اتاق خواب را پیدا کرده، اما نتوانستند آن را باز کنند.

در ادامه تحقیقات مالباخته به مأموران حاضر در محل اعلام کرد که در این رابطه به مستأجر طبقه پایینی خود شک دارد چرا که او هم به مواد مخدر اعتیاد دارد و هم مجرد است.

انهدام باند گربه در تهران / آنها بلای جان خانه های تهرانی ها بودند

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: مأموران بعد از دریافت دستور قضایی به واحد طبقه پایین وارد شدند و مستأجر را همراه دو نفر دیگر در حال استعمال موادمخدر دیدند که در همین رابطه هر ۳ نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. بعد از بازجویی‌های انجام شده از متهمان یکی از آنها اعلام کرد که در سرقت شرکت نداشته و دو دوست دیگرش این سرقت را انجام داده‌اند و مأموران بازجویی‌ها را از دو نفر دیگر انجام دادند و در نهایت مشخص شد دو نفر دیگر به همراه دو دوست دیگر خود یک باند به‌عنوان «گربه» تشکیل داده‌اند.

پس از انجام بازجویی‌ها از متهمان، دو نفر دیگر از اعضای این باند هم که یک زن و مرد بودند دستگیر شدند که اموال مسروقه در خانه زن جوان کشف و تحویل کلانتری داده شد.

وی با بیان اینکه کار اصلی باند گربه سرقت لوازم خودرو است و هر ۴ نفر عضو این باند به ماده مخدر هروئین و شیشه اعتیاد دارند گفت: متهمان از منازل و دیگر اماکن خصوصی نیز سرقت می‌کردند و اعضای این باند به بیش از ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند و همگی دارای سابقه کیفری هم هستند. به گفته سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت متهمان به همراه پرونده خود برای رسیدگی تکمیلی به پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.‌‌‌ برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟