شلیک مرگ به خاطر گوسفند در خنداب

فردی که به علت چرای گوسفندان در یک زمین زراعی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب، یکی از اهالی روستا را با تیراندازی با اسلحه شکاری به قتل رسانیده بود، در عملیات تخصصی پلیس و در کمتراز ۲ ساعت دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ " محمود خلجی " معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: روز گذشته در پی گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر انتقالی فردی به دلیل جراحت شدیدی ناشی از تیرخوردگی به یکی از مراکز درمانی، بلافاصله بررسی موضوع از سوی ماموران انتظامی آغاز شد.

وی یادآور شد: در تحقیقات پلیس مشخص شد ۲ جوان در یک مزرعه زراعی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب بر سر محل چرای گوسفندان با یکدیگر درگیر شده اند که طی این درگیری یکی از آنان به طرف فرد دیگر با سلاح شکاری شلیک کرده و منجر به مصدومیت شدید فرد مقابل شده و از محل حادثه فرار کرده است.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از 2 ساعت در خنداب

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد، اظهار داشت: از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از ماموران انتظامی، تحقیقاتی لازم پلیسی را برای شناسایی و دستگیری فرد قاتل آغاز کردند.

خلجی خاطر نشان کرد: در تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ هایی از دست داشتن پسر جوانی از اهالی روستای محل درگیری در این قتل به دست آمد که با عملیات سریع موران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اراک ، این فرد در کمتر از ۲ ساعت دستگیر و تحویل پلیس شهرستان خنداب شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به کشف سلاح شکاری استفاده شده در قتل مقتول از منزل قاتل افزود: متهم پس از معرفی به دستگاه قضائی و تحقیقات تکمیلی از او در حال پیگیری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 624542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟