زنان و مردان در سالن زیبایی مختلط جنوب تهران چه می کردند ؟  / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا ، رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از پلمب دو سالن زیبایی فاقد مجوز به دلیل به کارگیری آقایان، خدمات دهی همزمان به بانوان و آقایان، استعمال دخانیات و استفاده از دوربین مدار بسته در محیط سالن خبر داد.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری اظهار کرد: شب گذشته در پی کسب خبری در خصوص وجود سالن های زیبایی مختلط و بدون مجوز در شهرری، تیمی از دستگاه های نظارتی شهرستان ری به منظور بررسی موضوع به صورت سرزده از سالن ها بازرسی به عمل آوردند.

وی گفت: در این بازرسی مشخص شد خبر صحت دارد و متصدیان این سالن های زیبایی فاقد مجوز در ماه های اخیر با به کارگیری آقایان و بانوان به صورت همزمان اقدام به ارائه خدمات زیبایی و پزشکی به مشتریان می کنند، لذا به دستور دادستان شهرستان ری این دو سالن پلمب و یک نفر در این راستا بازداشت شد.

تعطیلی 2 مرکز زیبایی در تهران 

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با بیان اینکه سالن مذکور علاوه بر سایر تخلفات، دوربین مداربسته نیز در سالن نصب کرده بود، تصریح کرد: بر اساس قوانین در صورت مواجهه با آرایشگاه‌های مختلط برخورد قانونی صورت می گیرد و بر اساس قانون، اگر یک واحد صنفی چنین تخلفی را داشته باشد، حتماً پلمب خواهد شد.

ستاره در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از حضور آقایان در سالن های بانوان یا بالعکس، استعمال دخانیات، نصب دوربین مدار بسته در سالن های زیبایی شهرستان ری مراتب را از طریق شماره 02155971855 به اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان ری اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟