زن جنایتکار در کاشان اعدام نشد + جزئیات پرونده

 رئیس اداره زندان کاشان گفت: همزمان با سالروز ولادت خجسته پیامبر اسلام (ص) پنجمین فرد محکوم به قصاص در این شهرستان پیش از اجرای حکم از سوی اولیای دم بخشیده شد.

به گزارش رکنا ،  محسن محبوبی روز چهارشنبه در این زمینه به خبرنگاران بیان کرد: فرد محکوم زنی ۴۵ ساله از کشور افغانستان است که سال ۸۸ به جرم قتل فرد دیگری از اتباع این کشور دستگیر و به زندان کاشان معرفی شد.

وی افزود: پرونده این فرد در ۱۱ سال گذشته در مراجع مراجع قضایی پیگیری و به صدور رای قصاص منجر شده بود که خانواده مقتول با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و واحد مددکاری زندان کاشان، مشروط به پرداخت دیه حاضر به بخشش شدند.

رئیس اداره زندان کاشان اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان با همکاری افراد خیر و پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال به خانواده مقتول، رضایت گرفتند و سرانجام این بانوی زندانی به جامعه دوباره برگشت.

اتفاق عجیب برای یک زن اعدامی در کاشان

وی اضافه کرد: نظام زندانبانی باید یک نظام علمی و اسلامی باشد تا افزون بر اصلاح و تربیت مددجویان، آنها را برای بازگشت شرافت‌مندانه به زندگی آماده کند و شاکیان نیز به صلح و سازش محکومان غیرعمد دعوت شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟