راز جسد مرد گمشده در جنگل آستارا چیست؟! + جزییات

کشف جسد در آستارا

به گزارش رکنا، رئیس جمعیت هلال احمر آستارا عصر دوشنبه گفت: سه روز پیش پیرمردی در بخش لوندویل از خانه خارج شده و بازنگشته بود و امروز امدادگران با همکاری بخشداری لوندویل، شورای اسلامی روستای میه کومه و نیروهای مردمی جسد پیرمرد را در طبیعت، کشف و برای مشخص شدن علت فوت به پزشکی قانونی تحویل دادند.

حسین خورشیدی به گردشگران و شهروندان توصیه کرد، در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در آستارا

فرمانده هنگ مرزی آستارا هم گفت: در پی دریافت گزارش نگهداری و فروش مواد مخدر در یکی از روستاهای بخش لوندویل، امروز مرزبانان با حکم قضایی ۲ قاچاقچی مواد را شناسایی و آنها را در خانه خود دستگیر و ۲ کیلو و ۵۰ گرم ماده مخدر تریاک را کشف کردند.

سرهنگ نوذر مرادی افزود: قاچاقچیان به دادگاه معرفی شدند و مرزبانان هنگ مرزی آستارا با هوشیاری کامل از مرزهای مقدس کشورمان مراقبت و با هرگونه تخلف برخورد می کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟