درددل شیطانی زن کرجی به همکلاسی پسرش + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، 19 سال قبل جسد سوخته مرد میانسالی در یکی از خیابان‌های فردیس کرج توسط رهگذران کشف و با اعلام ماجرا به پلیس تحقیقات در این پرونده آغاز شد. با شناسایی هویت مقتول خانواده وی به اداره آگاهی احضار شدند اما پس از تحقیق و بازجویی کارآگاهان دریافتند همسر و پسر مقتول تناقض‌گویی دارند. بنابراین بازجویی‌ها ادامه یافت تا اینکه همسر مقتول راز قتل شوهرش را فاش کرد.

وی مدعی شد که شوهرش زیاد مشروب مصرف می‌کرده و به خاطر همین رفتار بدی با او داشته و همیشه بداخلاق بوده است. فریبا در اعترافاتش گفت: یک روز که یکی از دوستان پسرم به نام آرش به خانه ما آمده بود وقتی بداخلاقی و بدرفتاری شوهرم را با من دید خیلی ناراحت شد و پس از مدتی وقتی برایش درددل کردم پیشنهاد قتل همسرم را داد. شب حادثه به شوهرم قرص خواب‌آور دادیم و با کمک پسرم و آرش او را کشتیم و جسد را از خانه خارج کردیم. بدین‌ترتیب متهمان دستگیر شدند و آرش متهم اصلی پرونده به قصاص محکوم شد. مادر و پسر نیز به اتهام معاونت به زندان محکوم شدند.

قاضی نریمانی رئیس شعبه ششم جرایم خاص اجرای احکام دادگستری کرج  گفت: با گذشت 19 سال از این ماجرا با توجه به اینکه اولیای دم برای اجرای حکم قصاص آرش حاضر نشدند و وی بلاتکلیف در زندان مانده بود سعی کردیم شاکیان پرونده را پیدا کنیم یکی از آنها فوت کرده و دیگری هم که به خارج از کشور رفته بود به هر حال توانستیم رضایت اولیای دم را جلب کنیم و این متهم که در زمان وقوع قتل 18سال داشت با توجه به اینکه 19 سال در زندان مانده بود بزودی از زندان رجایی شهر آزاد خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟